torsdag 25 april 2013

Pumikompis!

Alltså att ha någon nära som vet vad pumilivet is all about, det är bra det tycker Ella. Och hon har tur, för det är just det som hon har nu. En pumikompis som man kan springa superfort med, skälla i örat utan att hunden i fråga blir sur osv. Pumikompisen heter Lili och är störtcool! Ella har tyckt att hon har varit liten och töntig förut, men har nu kommit på att hon faktiskt går att leka med. Något som Ella däremot tycket var väldigt märkligt var när Lili tvärnitade när Ella sprang ner i en liten damm för att svalka sig efter att de haft ett race. Ska Lili hänga med Ella i sommar så kommer det automatiskt att vara vatten och simning inblandat. Lili får helt enkelt lära sig, det kommer nog Ella se till!


(Ja, Gill! Ella är oklippt I know...ska ta tag i det nu, loooovar ;) )



4 kommentarer:

  1. Jag? Töntig? Det var ju en del av leken att jag skulle skrika som om att jag höll på att dö...förut alltså =) He he.

    Du och jag Ella, du och jag mot världen i måååånga år framåt! /PumiBFF Lili

    SvaraRadera
  2. Gill Bennaz kennel28 april 2013 kl. 03:44

    Härliga pumiflickor! Hmmmm...aningen oklippt med Ella ska väl snart få på sig bikinin. Man tjänar också några sekunder i agilityloppen om inte pälsen tar emot i vinddraget, hiihii..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart fartfrisyren ska komma fram :)

      Radera
  3. Lilla söta Lili!
    Följer både din och Lilis blogg, det är ju kul att läsa även om pumislynglar tycker jag! :D Men vad har hänt med Lilis blogg? Adressen funkar inte längre? #sörjer

    Hade velat va å kolla på agility-SM, men så blev det inte, verkar som om ni hade rätt gött! :D

    Keep on bloggin!
    //Sanna å Zonda

    SvaraRadera