tisdag 27 november 2012

Vinden i pälsen!

- Kom igen kom igen kasta kasta kom igen kasta

Det där svarta som liksom svävar i luften en bit ovanför marken?
Nej det är inget UFO.
Kameran har ibland lite svårt att hänga med när Ella springer...

- Jag har den jag har den jag har den


Blev ingen träning i söndags för min och Ellas del. Vi (läs jag) orkade inte. Var helt slut och inspirationen fanns inte där, då är det inte så där himla bra att träna heller har jag märkt. Blir oftast onödiga konflikter. Men Ella har i alla fall aktiverats med några springvändor med sin husse. De brukar ta några vändor lite då och då. Ella ser det självklart som ett uppdrag. Uppdraget heter Se-till-så-att-husse-inte-springer-vilse. Långt namn, men passar rätt bra in på sammanhanget. Ella springer lös och bryr sig inte ett dugg om folk och hundar, utan håller ständig koll på husse (han kan ju när som helst springa bort sig). 

På söndag blir det dock andra bullar. Inget latande då inte!


1 kommentar:

  1. Haha! Först när jag såg bilden längst ner, så trodde jag att hon hade ett par solglasögon i munnen OCKSÅ! Men det var ju hennes tänder! ;) Min Martin längtar tills han kan ge Lili det uppdraget också! Julle är liksom inte så pålitlig, han ser sitt uppdrag som att hitta den snabbaste och närmsta vägen hem.

    SvaraRadera