måndag 17 december 2012

Söndagsträning

Nu har äntligen Elin kommit hem för lite jullov i Dalarna! Med det så fick jag också träffa söta donnan Skallabackens Lili. B E D O R A N D E. Visst, galen och glad också - som en pumi ska vara! Jag tror hon pussade mig på samtliga ställen i ansiktet. Sen testade hon även tuggvänligheten i mitt finger - aja baja! Efter att hon testat ytterligare ett par gånger backade hon när hon upptäckte att jag visst inte uppskattade tuggandet lika mycket som hon.

I går åkte jag och Elin till körhallen och tränade lite. Jag och Ella koncentrerade oss på gungan - dags att sluta flyga som ett jetplan tänkte jag. Man får färre femmor då liksom...Gick bra, även om Ella tyckte att det var svårare att hålla sig ifrån flygandet när hon var på min högra sida. Vänstra gick bra. Mer träning!

1 kommentar:

  1. Bus Lili!! Det var kul att åka och träna med er igen :) Vi kanske kan installera någon slags broms på Ella?! Eller, nä :) Räcer!

    SvaraRadera